tirsdag den 4. november 2008

Cirkusstempler, cryogenpapir og airbrush

Puha, jeg har brugt 3 dage på at eksperimenterer med at bygge billed op og farvelægge det.
Det varede lidt før jeg fik opbygget cirkusvognen til at se rimelig ud. Derefter skulle jeg finde ud af hvordan baggrunden skulle være. Også har jeg for første gang airbrushet himlen med copic markers.

Nu kan jeg prøve igen, for nu har jeg en fornemmelse for hvad jeg skal gøre og ikke skal gøre. Jeg skal have andre farver/baggrund bag vognen. (Der smuttede også et for mørkt træ ind ved en fejltagelse).

Jeg har stemplet på cryogenpapir. Det er godt nok noget fantastisk papir og karton. Det er perfekt at stemple på, jeg har malet med distress ink og copic markers, og dye base ink farve. Og man kan også bruge akvarel farve. Papiret er lidt kraftigt med perlemorseffekt/glimmer.

Selve cirkusvognen er opbygget 4 forskellige stempler, baggrund er Stampscapes.

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Puha sikke en tålmodighed du er udstyret med, det ville jeg slet ikke have. Det er nogle flotte farver og det må være utrolig svært.

Karina Beck sagde ...

Det er da helt imponerende arbejde. Flot.