lørdag den 27. marts 2010

Kursus hos Scrapfactory

Nikolette og jeg har været på kursus hos Scrapfactory i 3 teknikker a la Tim Holtz.
Jeg "pressede" Nikolette til at tage med - griner - jeg skulle jo have en som jeg kunne køre med, da min mand arbejder om aften. Og Nikolette stiller altid op, Tak Nikolette for altid være så sød.

Vi taget vel i mod af Charlotte og Lisa, der er en dejlig atmosfære samt masser af humor hos dem.

Vi skulle lave UTEE (ultra thick embossing enamel) på blandt andet en ramme, lavet at gråt papir. Lisa - som underviste - viste flere flotte eksemplarer på hvad hun har lavet. Jeg har embosset i al almindelighed, men ikke fået taget mig sammen til at gå videre. Da Tim Holtz nu er kommet på banen med en masse nye produkter og jeg er vild med det distresset, så var det nu jeg skulle lave noget nyt.

Holdet fik embosset med ink og guldpulver og varmepistol i lange baner. Og teknikken at stemple ned i UTEE´en, halløj hvor ser det bare godt ud. Jeg havde allerede en masse ideer i mit hovedet omkring anvendelsen af mine Stampscapes stempler.

Vi prøvede alcohol ink på glossy ink og hvordan man kan dekorere plastik chips.

Lisa demonstrerede sine teknikker med sikkerhed. Vi pjattede, snakkede og arbejdede.

Super godt kursus - super god underviser.

Man kan jo nok ikke give kokkehuer i vores "miljø" - Så jeg giver 7 "stempler"

Her kan ses mine anstrengelser fra kurset:

3 kommentarer:

Connie sagde ...

Waow, et lækkert kort. I skulle have haft mig med. Jeg har været til et af Lises kursus, og det var også super godt.
Vi ses vel snart;O)

Gitte sagde ...

Wow et lækkert kort du fik lavet :)Det lyder som et fedt kursus.:) Jeg vil med næste gang.;O)
Jeg har lige være på kursus hos kreative fornemmelser holdte i Hellerup. Det var også et kanon kursus.
Vi ses snart. :)
Forsat rigtig god weekend.
Knus

Jayne sagde ...

Som de andre kan jeg kun tilslutte mig.. det ville jeg også gerne have været på det kursus.... Hvor lyder det spændende ..
Og totalt lækkert kort...

God Weekend