søndag den 30. maj 2010

Mit scrapværelse - lidt af det

Bare fordi jeg på kursus hos DOT
og så hendes ophæng med små blikspande og kurve, så skulle jeg også bare i Ikea.
Hold da op det blev dyrt, ikke for blikspandene, men fordi vi købte to nye lænestole til stuen, nogle lamper og nogle andre småting. Og en reol, hvor man kan købe mat-gennemsigtige plastik kasser der er 33x33, hvor scrap-papiret lige passer i størrelsen.

Det medførte også at jeg måtte rydde op i mit scrapværelse - he - I kan kun se den ryddelige del. Jeg er nemlig et rodehoved, resten af huset er i pinlig orden, men på mit værelse roder der, når jeg er i gang med mine forskellige projekter.


Her er så et næsten nærbilled, griner - nyd ordenen.

Og så - her er min elektriske Sizzix Big Shot. Som kører både frem og tilbage, det sparer på mine hænder og min gamle blå Big Shot har jeg stadig som back up.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde Monica.
For dælen da, jeg vidste ikke, at jeg blev skyld i en større udskrivning...det må du "undskylde"..hi. Herligt, at du kunne bruge ideen med blikspandene.
Tillykke med de nye møbler.
Scrap knus
Dorte aka dot-scrap