torsdag den 19. august 2010

Fyrfadslys-kort og en buttet taske

Fyrfadslys-kort og en buttet taske
Da jeg har været "heldig" at købe Websters Pages på udsalg til kr. 3 stykket samtidig med at jeg er "vild" med Websters, har jeg lige afprøvet en nyindkøbt skabelon og lavet et taskekort - en lille buttet taske med fire lag.
Tasken skal anvendes til en fødselsdag, så jeg har lagt penge i den inderste taske. Taggen er Magnolia´s nye die.







Skabelon fundet i det sidste nye nummer af Ett Trykk, et meget nemt kort som ser ud af noget.



3 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor er den bare flot din taske. Virkelig gennemført!
Og sødt lyskort også.
Jeg var også heldig med websters papirerne. 20 papirer for 50 kr i Rødovre centrum for en uge siden, så mon ikke der er mere tilbage ; )
Vi ses.

Pia sagde ...

wow sååå flot buttet taske og telys kortet er også fint dekoreret

Anonym sagde ...

Som jeg sagde i går Monica. Så er det altså baer en for lækker taske og jeg er vild med fyrfadskortene også . Super super.