onsdag den 6. februar 2013

Filtning og Angry Birds

Jeg var på Alt om Håndarbejdemesse i Rødovrehallen i lørdags, da jeg havde billet.
Der var et væld af kvinder der stod i lang kø for at komme ind. Der var mange ting at se på, og så var der noget om filtning. Som jeg har været lidt nysgerrig på, men ikke rigtig fået gjort ved. Det fik et helt andet perspektiv da jeg så denne bog Dyrefilt af Birgitte Krag Hansen, som jeg købte hos en af udstillerne
og her er et link til en fantastisk ulvhttp://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg http://www.filtning.dk/wp-content/uploads/2012/08/ulv-stor2.jpg meget naturtro.
 
Gør dig den ulejlighed og gå ind og se hendes flotte filtninger, som ikke handler om sutsko og tørklæder, men kunst.
 
---000---
 
Men jeg endte altså med et begynder sæt med Angry Birds, så her er mine to første forsøg med filtning.
PS Monty-missekat mener ganske bestemt det må være legetøj til ham. Normalt er det fuglene der flyver, men da jeg lavede mad i søndags, var det altså grisen der kom flyvende
 
 
 
 

Ingen kommentarer: